SHAD, 25 anys d’expansió

Ja fa 25 anys que una família del nord-oest de Barcelona va decidir dur a terme un somni, millorar la manera en què es realitzen els desplaçaments en moto. Així va néixer SHAD, i amb ella la seva primera maleta, la 22L. Des de llavors, més de 1.500 productes han estat desenvolupats amb aquest mateix objectiu, situant-se com una marca de referència entre els accessoris per a motocicleta.

El disseny i la innovació han estat, des de la nostra fundació, valors clau a SHAD. El desenvolupament de noves solucions per a motocicletes i el registre de patents pròpies, 3 en els últims 3 anys, mostren el nostre gran interès i focalització per l'I + D + I.

Aquesta aposta pel disseny i la tecnologia s'ha vist recompensada recentment. SHAD ha rebut el premi internacional de disseny Red Dot 2017, atorgat a les maletes SH58X i SH59X pel seu concepte Expandable, que permet regular la capacitat de les maletes fins a tres posicions diferents. Aquest guardó se suma al Red Dot 2015 i al German Award 2017, premis concedits a les maletes SH36, que situen a la nostra empresa com la marca de maletes de moto més guardonada.

Amb seu a Barcelona, a SHAD proporcionem cobertura a tot el món. L'empresa compta amb una extensa xarxa comercial que supera els 70 països en 5 continents. A més, disposa de dos centres de producció a la Xina (Xangai) i Indonèsia (Jakarta), que permeten donar suport a les operacions internacionals de l'empresa.

Gràcies a aquesta àmplia xarxa i a la nostra experiència en l’àmbit tècnic, comercial i sectorial, a SHAD celebrem el 25è aniversari prosseguint amb la nostra expansió, amb la qual pretenem assolir nous mercats internacionals. Un gran any per a l'empresa, que a més de patrocinar com a proveïdor tècnic del mundial de Superbikes, participa a 15 fires del sector repartides entre Àsia, Amèrica i Europa.

Amb aquestes bones perspectives, a SHAD pretenem mantenir per molts anys el nostre compromís per satisfer a motoristes amb necessitats canviants a tot el món.

SHAD, "Enginereed for Riding".