MALETA TR55 TERRA

Maleta top TERRA TR55 amb capacitat per a dos cascs modulars i que destaca per ser la maleta d'alumini més lleugera del mercat amb 5,4 Kg. Dissenyada i fabricada 100% a Barcelona. El disseny innovador minimitza l'impacte visual a la motocicleta. La maleta top TERRA TR55 ha estat premiada amb l'ABC Awards, gràcies al disseny centrat a solucionar aspectes claus per a l'ús en motos d'aventura.

Compta amb una estructura aerodinàmica i integrada, fabricada en aliatge d'alumini endurible, un tipus d'alumini que permet un gruix reduït de 1,2 mm per obtenir la màxima resistència amb un pes mínim.
Com a totes les maletes d'alumini de la gamma TERRA, s'hi inclou el sistema de tancament integrat "TERRA Lock System" (patent pending). És una estructura d'acer inoxidable AISI 304 de grau industrial que inclou el sistema de tancament i la nansa retràctil integrada. Pensada per a un ús ràpid i només amb una mà, permet a l'usuari obrir i tancar la maleta, i també fixar-la i treure-la en pocs segons. També disposa de frontisses d´acer inoxidable AISI 304.

El marc de segellat de goma de la maleta protegeix l'interior de les inclemències climatològiques (Water resistance). A més, la seva base interior de foam redueix el desplaçament de la càrrega al seu interior.

Les claus i el bombí de la TR55 corresponen a la versió premium de SHAD, amb un sistema que redueix les possibilitats de robatori i una coberta que protegeix el bombí de l'entrada de pols.

Opció d'afegir càrrega addicional gràcies als ganxos externs d'acer inoxidable AISI 304.

Cal instal·lar un top master i una graella de muntatge (no inclòs). Tres opcions de graella: graella estàndard SHAD (D1B591PA), graella d'alumini (D1BTRPA) o graella d'alumini black (D1BTRPA2).

Els bombins són fàcils de canviar: en menys de 5 minuts podreu unificar la maleta top i laterals per utilitzar-les amb una sola clau. Un tercer bombí està inclòs a la maleta del costat dret per a la maleta top.

Accessoris (no inclosos): Respatller de dues peces (D0RI75) i bossa interna expandible (X0IB10).


Descarregar PDF
Enviar a un amic


Smiley face Smiley face



Característiques

Càrrega màxima: 10
Respatller opcional com a accessori
Premium Smart Lock System
Borsa interna opcional com a accessori
2 Cascs Trail
Amplària: 57 / Alçària: 41.8 / Fondària: 32.2




PARRILLES


  • D1BTRPA -

  • D1B591PA -

  • D1BTRPA2 -




ACCESSORIS OPCIONALS

VEURE FIXACIONS PER A LA MALETA

  • D1BTRPA2 -

    BOSSA INTERNA
  • X0IB10 - BOSSA INTERNA

    Respatllers