Els nostres Clients i Distribuïdors sou una baula fonamental a la cadena de valor de la nostra companyia. És per això que us volem donar veu, per conèixer les vostres opinions, la vinculació amb SHAD, la visió de la marca al vostre país i la perspectiva de futur.
Comencem per Indonèsia: un país on les motos són una constant al paisatge, sent un mitjà fonamental per als seus desplaçaments quotidians.
INDONÈSIA
Habitants: 281,6 milions
Motocicletes per cada 1.000 habitants: 522
Motos venudes el 2024: 6,5 milions
Marques més venudes el 2024: Honda, Yamaha, Piaggio i Kawasaki.
Almer Helmet: “SHAD és coneguda a Indonèsia per la seva alta qualitat i durabilitat”
En aquest article coneixerem el nostre principal client a Indonèsia, un dels països amb més motocicletes del món. Es tracta de Filsoni, molt actiu en xarxes socials com Almer Helmet i responsable del SHAD Store de Jakarta.
Volem conèixer una mica la teva història. Com neix la teva empresa?
El 2016 treballava com a empleat de banca, però vaig decidir obrir una botiga en línia de venda de cascos, Almer Helmet (Almer és el nom del meu fill). Un dels meus proveïdors em va oferir vendre productes SHAD.
El 2021 vaig deixar la banca per obrir la meva primera botiga física. Durant la pandèmia amb prou feines es venien cascos, per la qual cosa em vaig centrar a vendre productes SHAD, principalment productes per a motos de gran cilindrada, un nínxol de mercat que les marques competidores no cobrien a Indonèsia.
El potencial de creixement és enorme, sobretot a la zona de l’illa de Java, amb els principals mercats a les zones de Jakarta, Bekasi, Bogor i Tangerang.
Ets responsable del SHAD Store de Jakarta. Tens més punts de venda al país?
A banda del SHAD Store a la zona de Kemang tinc dues botigues més, a la zona est de Jakarta.
Què destacaries dels productes SHAD?
Els productes SHAD són coneguts a Indonèsia per la seva alta qualitat i durabilitat.
El fet que els productes SHAD siguin compatibles amb diversos segments de motocicletes és molt positiu, ja que permet a l’usuari triar en funció de les seves necessitats.
També m’agradaria destacar el fet que SHAD ofereix garantia als seus productes amb una provisió completa de peces de recanvi.
¿Què creus que pot fer SHAD per continuar millorant?
És difícil, potser la clau seria augmentar el nombre de productes disponibles, sobretot maletes i bosses.
Quin grau de coneixement de la marca SHAD hi ha a Indonèsia?
He de dir que, en els darrers 4 anys, des del llançament de la família Terra Aluminum, la marca SHAD ha rebut una enorme atenció per part dels consumidors indonesis.
Has creat la Comunitat SHAD Riders a Indonèsia. Quants membres la componen i quin és l’objectiu que has marcat?
Tenim al voltant de 50 membres actius. Al principi estava pensada com una activació destinada als meus clients, però ara la Comunitat s’ha obert a qualsevol usuari de productes SHAD. Organitzem sortides i altres activitats, i hem iniciat una col·laboració amb altres comunitats com l’Honda Forza Club Indonèsia, BMW Motorrad Indonèsia o el Kawasaki Versys Owner Indonèsia.