SHAD AL MÓN: PORTUGAL

Tercer capítol d’aquesta sèrie que dediquem a donar veu als nostres clients i distribuïdors. Després d’Indonèsia i Txèquia, us proposem conèixer la realitat de Portugal.

PORTUGAL

Habitants: 10,64 milions

Motocicletes per cada 1.000 habitants: 14

Motos venudes el 2025: 31.116 (de gener a agost)

Marques més venudes el 2024: Honda, Yamaha, BMW, Benelli i Keeway

Diana Ferreira: “SHAD té un reconeixement molt alt entre consumidors i professionals”

En aquesta ocasió respon a les nostres preguntes la directora comercial del departament d’equips i accessoris de Multimoto, Diana Ferreira.

– Ens agradaria conèixer una mica la història de Multimoto. Com va començar l’empresa?

El Grup Multimoto va ser fundat el 1989 amb la creació de Multimoto Motor Portugal, S.A. per part de quatre germans que van decidir unir la seva passió per les motos en una sola empresa. Actualment, Multimoto manté la mateixa passió i direcció, i és una empresa de referència en el mercat de distribució de vehicles i accessoris.

– Quants punts de venda tenen a Portugal?

Comptem amb 88 punts de venda arreu del territori nacional, incloses les illes.

– Quan va començar la relació de Multimoto amb SHAD?

La nostra col·laboració amb SHAD va començar al voltant del 2001/2002.

– Quin considera que és el potencial de SHAD al vostre país?

SHAD és actualment la marca número 1 al mercat portuguès pel que fa a maletes i baüls per a motocicletes, amb un reconeixement molt alt tant entre consumidors com entre professionals del sector. Tot i això, creiem que el potencial de creixement continua sent elevat. El mercat continua responent molt positivament a la gamma SHAD, i hi ha oportunitats per seguir ampliant quota tant en els segments touring com adventure.

– Què destacaria dels productes SHAD?

La gamma TERRA és especialment destacable en el nostre mercat. Combina disseny, durabilitat i innovació, característiques molt valorades pels consumidors portuguesos, sobretot en el segment adventure, que està en creixement.

– Quina recomanació comercial o promocional té per a la resta de distribuïdors de SHAD a Europa?

Recomanem invertir en una comunicació clara sobre els diferencials tecnològics de SHAD, especialment en la gamma TERRA, i reforçar la presència en esdeveniments i comunitats vinculades a l’univers touring i adventure. També és fonamental mantenir una xarxa de distribució sòlida i pròxima, amb formació contínua per als punts de venda.

Documentos para descargar

WHY SHAD

ENGINEERED FOR RIDING

QUALITY LAB

WE ARE DOING GREEN

SHAD