En tot just dues setmanes donarà inici a Milà el saló de referència mundial per als vehicles de dues rodes. Una cita ineludible per a SHAD, que presentarà enguany les següents novetats.
NOVETATS MALETES
Bagul TOP SH51
Aquest bagul, ideal per a rutes “adventure touring” amb carretera i camins lleugers, neix per a fer família amb les maletes laterals SH38X, però destinat a un mercat de motos de menor cilindrada que els baguls SH59X i SH58X.
Dissenyat i fabricat a Barcelona, la seva càrrega màxima és de 10 quilos i té capacitat per a dos cascos modulars M. Es presenta amb dos acabats: alumini i carboni (d’acord amb les SH38X). Disposaran d’una xarxa interior que al seu torn farà la funció de butxaca i en la versió d’alumini d’un foam interior per a una major protecció dels cascos i altres objectes.
Bagul TOP TERRA TR46
Concebut per als amants del soft Trail, aquest bagul té el cos de polipropilè i segueix la línia del TR41, amb el qual comparteix les característiques tècniques a nivell de robustesa i resistència.
El TR46 es diferencia del TR41 per tenir un 15% més de capacitat, la possibilitat d’albergar dos cascos talla M (un integral i un jet) i una càrrega màxima de fins a 6 quilos
Inclou un pany d’acer inoxidable amb ansa integrada i una tapa d’alumini, si bé també estarà disponible la versió sense aquesta tapa.
Maleta lateral TR27
Aquestes maletes estan dissenyades per a fer família amb els baguls TERRA TR41 i TR46.
D’estètica aventurera, comparteixen alguns elements estructurals de les TR41 / TR46, com l’estructura de la base i els marcs de la tapa, amb el que podrà carregar un màxim de 7 kg. en cada costat.
Manté l’obertura top sobre l’eix longitudinal exterior i el tancament a la fixació des de l’interior de la SH23, i una botonera exterior que li permet estar tancada amb la posició del barret fort oberta.
La versatilitat per a usar-se en asfalt o pista és la seva virtut més notable, gràcies a la seva resistència i estètica mestissa, entre urbana i offroad, amb acabats en alumini.
NOVETATS BORSES
Gamma SL
La ja coneguda família SL de SHAD ha estat protagonista d’un restyling i modernització en totes les seves bosses, sense que això hagi suposat perdre cap de les funcionalitats que caracteritzaven les versions anteriors d’aquesta família.
Els nous detalls que presenten són els següents:
– Tots els models de bossa per a moto incorporen un padlock zipper per al cadenat, impedint l’accés a l’interior de la bossa.
– Tots els models de bossa per a pilot disposen d’un encoixinament transpirable per a una major comoditat.
– Les bosses de cames són ara compatibles per a les cames dreta i esquerra, gràcies a una doble cremallera, adaptant-se d’aquesta manera a qualsevol conductor.
Borsa de defensa TR08
Les TR08 són les primeres bosses per a defenses que fabrica SHAD. Aquestes bosses de defensa impermeables amplien la nostra gamma de bosses d’aventura TERRA Waterproof, sent el complement ideal de les ja reeixides bosses laterals TR30 i de dipòsit TR10CL.
La seva capacitat és de 8 litres, podent-se reduir a 6 litres gràcies a les seves corretges de compressió, mentre que la càrrega màxima és de 2,6 kg.
Incorporen un doble sistema de seguretat: tancament de l’interior de la bossa, gràcies a que en la seva cremallera es pot instal·lar un cadenat, i bloqueig en les defenses de la moto, gràcies a que en els buckles de les cingles també és possible instal·lar un cadenat.
Últims llançaments
Borsa SW80
La bossa SW80 ja va ser presentada fa unes setmanes, amb una notable acceptació.
Aquest petate de 80 litres es converteix en l’equipament waterproof (IPX5) amb màxima capacitat, perfecta per a les seves rutes/viatges llargs. La SW80 és ideal per a poder ampliar el volum de l’aventurer nòmada amb moto, podent complementar un altre equipatge de moto, posicionant-se sobre el seient en la moto (màxim 10 kg de càrrega) gràcies a les seves corretges de fixació.
Equipada amb diverses corretges de compressió i una vàlvula d’extracció d’aire, permet reduir la grandària final, aconseguint una major adaptabilitat i comoditat de transport, ja sigui carregada en la moto o en transport alternatiu de l’equipatge com pot ser un 4×4 de suport.